Bij Luxe Cosmetics willen we je de beste verzendopties bieden, waar je ook woont. We leveren elke dag aan honderden klanten en kunnen het hoogste niveau van reactiesnelheid bieden.


VERWERKINGSTIJD

Zodra je bestelling is bevestigd, duurt het 1-2 werkdagen om deze te verwerken, ongeacht de verzendoptie die je hebt geselecteerd bij het afrekenen.

We verzenden van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van weekends en feestdagen. Houd rekening met 2 werkdagen voor de verwerking (als je bijvoorbeeld op maandag bestelt, wordt je bestelling op dinsdag of woensdag verzonden).

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingse-mail met de trackinglink. Wacht tot 48 uur tot de trackinginformatie beschikbaar is nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen die worden veroorzaakt door het verzendbedrijf.


LEVERTIJD
Levertijd naar

VS: 7-9 werkdagen
Canada: 7-9 werkdagen


Houd er rekening mee dat dit slechts schattingen zijn, bestellingen kunnen eerder of later aankomen dan verwacht. Bestellingen kunnen er langer over doen door vertraging van de koeriersdienst. Als je je bestelling na het verwachte tijdsbestek nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op met je bestelnummer zodat we je bestelling kunnen controleren.


WAT KOST VERZENDEN?

We bieden gratis premium verzending aan onze klanten. Dit is inclusief verzekering in geval van diefstal, verlies of beschadiging van het pakket.


KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?

Zodra je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je een trackingnummer in je e-mail. Als je geen trackingnummer hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice op www.luxe-cosmetics.com.

Je kunt je bestelling volgen hier.



MIJN PAKKET IS NIET AFGELEVERD BINNEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD. WAT NU?

Neem binnen 21 dagen contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@luxe-cosmetics.com. Wij zullen dan bij de vervoerder navragen waar je pakket zich bevindt. Als je na 21 dagen contact met ons opneemt, is het mogelijk dat we je pakket niet kunnen traceren.


IK HEB EEN ONJUIST ADRES OPGEGEVEN OF IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN. WAT NU?

Neem binnen 24 uur contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@luxe-cosmetics.com. We zullen je probleem dan direct behandelen.

MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD. WAT NU?

We vervangen artikelen alleen binnen 30 dagen als ze defect of beschadigd zijn of als er een retourzending is gestart. Vervangende artikelen komen niet in aanmerking voor omruiling of een claim. Stuur een e-mail naar info@luxe-cosmetics.com.